dinsdag 30 juni 2009

Virginia Beach!

Hoi, we zijn met vaderdag en Frank's verjaardag ruim een week geleden alweer, naar Virginia Beach geweest! Erg leuk en maar 3,5/4 uur rijden.
Heerlijk hotel met zwembad en aangrenzend het strand, helemaal geweldig voor de meiden natuurlijk, ze zijn allebei waterratten ;-)
Bij deze een paar foto's.




>









En verder heb ik nog leuk nieuws....ik heb een nieuwe baan en begin volgende week fulltime (de meiden dus ook fultime naar school) voor 3 maanden en daarna weer drie dagen per week (wel van 10 uur per dag) maar ik heb er veel zin in en het geeft ook leuke perspectieven voor de toekomst!
Groetjes maar weer, prettige vakantie voor velen!

5 opmerkingen:

Petra zei

Leuk de foto's van Virginia.
Als je morgen naar de koffie komt, misschien kun je dan ook de zwempakken meenemen? (ook voor jezelf) Dan kunnen we ook hier in het zwembad gaan zwemmen. Vinden de dames vast leuk!

Groetjes Petra

Jessica zei

Hey, een nieuwe blog! Nou loop je er al 2 voor op mij...! Leuke foto's hoor. Ahh, ik mis die meiden wel hoor, de foto's zijn zo sprekend, ik zie ze zo voor me. En ik mis jou natuurlijk ook!!
Snel maar weer skypen en/of mailen, en als mijn computer (dit is vanaf laptop) is aangesloten, over een maand of zo ;-), dan ga ik echt een laatste blog-bericht proberen. Met lekker veel foto's!
Groetjes vanuit Nederland.... (heerlijk warm hier, we kunnen langzaam wennen zo, niet meteen liters regen op onze kop!)
Jessica

Caro zei

Heej Jack,

Leuk die foto's. Lekker met je gezinnetje er opuit, doet jullie vast goed. Jammer dat het zo ver weg is anders was ik allang al bij je geweest...

Liefs, Caro.

Unknown zei

Hallo Jackie en Frank,

Goed om te zien dat alles goed gaat en dat Jackie een nieuwe baan heeft. Hoe bevalt het? En wat mag je precies doen?

Je schreef dat de kinderen dan full-time naar school gaan, maar het zal bij jullie toch ook al weer bijna vakantie zijn. Hoe gaan jullie het dan doen?

Groetjes,

Ortwin & Anita

Jessica zei

Waar blijven die nieuwe foto's dan? Of wacht je eerst op mijn blog? ;-)
(die van mij wordt aan gewerkt, maar heb wat mot met het scrollen in blogger als je foto's plaatst, dus moet het wat omslachtig aanpakken, en daar zijn het wel erg veel foto's voor)