maandag 15 december 2008

Norah 4 Jaar!

Ja, toch echt waar, Norah is al weer 4 jaar! Wat gaat dat hard he als je aan de andere kant van 't water woont. Norah heeft vorige week zaterdag een feestje gevierd bij Planet Child met klasgenootjes en nederlandse vriendjes en vriendinnetjes (Alexander, Megan, Justin). Het was erg leuk, Norah is erg verwend en ook vanuit nl kreeg ze diverse kadootjes dus bij deze nogmaals bedankt!!
Van ons en Isabelle heeft ze een houten speelkeuken gehad. Ik moet zeggen Isabelle is haast nog gretiger dan Norah om ermee te spelen, dat geldt ook voor haar poppenhuis, maar het is dan ook uiteindelijk voor allebei om er jaren van te genieten!


Het is trouwens ontzettend lachen soms in huis of in de auto. Isabelle begint al een aardig woordje te spreken (zowel nl als engels!) en Isa en Norah reageren ontzettend op elkaar, ze kunnen samen ruzieen, maar hebben de laatste tijd ook erg veel lol en dat werkt echt aanstekelijk.

Onlangs hadden we Alexander te logeren en Quinten even erbij voor een paar uurtjes en dan merk je wel verschil tussen jongens en meisjes. Jongens hebben volgens mij ook echt andere humor. Norah en Alexander kunnen best goed samen spelen, maar het gaat ook nog wel eens mis, maar dat zal ook wel de leeftijd zijn. Quinten is een paar maanden jonger dan Isabelle, hij is echt een schatje, heel makkelijk in de omgang....dat zal later wel een charmeur worden....Isabelle misschien cabaretier ;-)

We zijn ook met ze naar de "Santa Train" geweest, vorige week zondag. Het was frisjes en zeker tijdens het wachten maar wel leuk om in de kerstsfeer te komen.(foto's komen nog)

En afgelopen zaterdag zijn we, ook nog voor Norah d'r verjaardag, naar 'Disney on Ice' geweest. Een mooie show, alleen was het niet eenvoudig om Isabelle geinteresseerd te houden, of het was de trap die ze naast mij zag, ze wil heel graag trappen op en af en tja....zie haar daar maar van af te houden na ruim een half uur wilde ze toch echt weer wat beweging. Ook hier heb ik mooie foto's van die ik hopelijk op een slide show kan zetten.

Afgelopen zondag een kerstboom gekocht en het huis staat nu weer in de kerstsfeer, alhoewel wij het nog niet zo bond maken als de meeste amerikanen hier hoor! Buiten is het nog redelijk normaal, weinig lichtjes en tierelantijntjes.

Wel alvast de kerstgroeten dan maar....kaarten moeten nog geschreven worden, maar komen eraan hoor. Denken jullie dan nog even aan leuke familie foto's, kiekjes van de kinders en baby's!

Groetjes van ons!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja, hoera, je slideshows zijn gelukt! Was het nachtwerk?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alle foto's bekeken heb van je Disney on Ice show, dat is dan wel weer het nadeel van een slideshow, dat de overgangen soms een beetje lang zijn, en de gemiddelde mens is gewend aan snel, snel, snel (althans, dat denk ik, Ruud kijkt ook nooit mijn slideshows, en ik heb niet de indruk dat anderen wel mijn slideshows bekijken jammer genoeg), maar het zag er wat ik er van zag wel heel mooi uit (en een feestelijke slideshow!).
Je hebt me aan 't denken gezet over de "andere humor van jongens", haha, ben wel benieuwd, zelf betrap ik Alexander nooit op grappen enzo. Bedoel je misschien "geen humor"? ;-)
Nou, Alexander staat te vragen om "wat lekkers", dat houdt nooit op, dus ik ga even kijken of ik iets kan vinden.
Groetjes en alvast succes vrijdag als ik je niet spreek voor die tijd!
Jessica

Anoniem zei

Lieve mensen,

Aangezien de Kerst alweer voorbij is, rest mij jullie een heel gelukkig nieuw jaar te wensen! En alle goeds van hier.

Ook heel erg gefeliciteerd met Norah die jarig was!

Veel liefs,

Claire