donderdag 22 januari 2009

Sneeuw!!!!

Jippie! Sneeuw!!!
De meiden waren vroeg wakker eergisteren.....er was sneeuw! Ze stonden te popelen om naar buiten te gaan, het liefst voor het eten.
Allebei goed ingepakt en lekker naar buiten, maar het was toch wel koud zei Norah! Maar helemaal geweldig hoe de meiden ervan konden genieten. We hadden gisteren een alternatieve slee uitgevonden...een doos! Isabelle pastte er helemaal in en doordat het eergisteren nog gevroren had was het op de oprit lekker glad geworden van de bandensporen van Frank's auto! Dus dat werd onze glijbaan! ...wel plaatjes spreken voor zich...zie slide show.


En wat hebben we verder gedaan...Frank heeft afgelopen tijd veel gewerkt. En we hadden afgelopen zaterdag een nieuwjaarsparty van zijn werk. Erg leuk dit keer, het werd gehouden in een 'clubhouse' van Preston Golfresort. Mooie lokatie en heerlijk eten, swingende muziek, Fantasy, een band uit South Carolina. De avond ervoor was ik nog wezen stappen met de nl dames in Raleigh, Blue Martini bar. Was wel weer eens leuk om even wat te drinken en te kletsen, weer eens wat anders dan koffie.
En zaterdag overdag ben ik lekker verwend met een gezichtsbehandeling en 'haircut' (dat was voor het feestje...Frank wil natuurlijk wel dat z'n vrouw er een beetje goed uitziet he voor zo'n feestje ha, ha...tenslotte al 40!)

En oh, ja, gisteren naar een concert van Celine Dion geweest met Jessy. Het zou eigenlijk een dag eerder zijn maar vanwege de sneeuw en gladheid werd het een dag uitgesteld. Gelukkig maar....wel veiliger, maar of het daardoor makkelijker was om er te komen was een tweede. Het duurde ruim een uur ipv 15 minuten vanaf Jessy's huis, om er te komen, en terug was eenzelfde probleem. Maar het was wel een mooi concert, ze heeft echt een geweldige stem en het podium en alles eromheen was leuk gedaan...alleen blijf ik het vreemd vinden om niet te gaan dansen, maar zittend naar een concert te kijken.
Groetjes weer...

6 opmerkingen:

Petra zei

Geweldig leuke foto's!
Heerlijk was het he?
Die foto van de slee doos is zooo leuk!

Ja dat blijven zitten bij een concert???? Is zeker wennen.
Al was het bij Duran Duran wel dansen en swingen. Maar bij de Counting Crows zelfde verhaal als bij julie Celine ;-)

Anoniem zei

Prachtige foto's!
Zo te zien konden Norah en Isabelle zich helemaal uitleven!

Liefs en kusjes opa en oma

Anoniem zei

hallo wat was het leuk in de sneeuw
wat anders als een pyama dag.liefs opa en oma.

Anoniem zei

Hallo lieve family,

ik zit op mijn werk en ik verveelde me een beetje. Het is niet zo druk op het moment. Dus maar wat surfen op het net. Op een gegeven moment bedacht ik me om de Tomasouw te googlen, en: voilà, kom ik jullie blog tegen. Leuk hoor! En wat zijn de meiden al groot geworden. Jammer, dat we vorig jaar zomer niet de kans hadden om jullie in Arnhem te mogen treffen.
Vlak na de geboorte en met kerst hebben we Tony, Lidy, Samuel en Lidy's moeder gezien. Eerst bij Tony in België, samen met onze ouders en Andy, Jordy en Andy's nieuwe vlam Susan. Met kerst zijn zij bij onze ouders in Arnhem geweest. Supergezellig en wat een scheetje die Samuel. Ja, zelfs ik krijg daardoor een lichte vorm van nesteldrang, hihi.
Ryan hebben we nog niet gezien, maar ik heb begrepen dat daar gauw verandering in komt. Waarschijnlijk gaan we ze binnenkort zien bij onze ouders. Verder is het vrij rustig in Veenendaal. We proberen langzamerhand ons huiske verkoopklaar te krijgen. Na zo'n 5 en een half jaar willen we toch iets anders. Waarschijnlijk terug naar Arnhem of anders in Apeldoorn. Marc werkt nog steeds bij CB in Apeldoorn en hij is het een beetje beu om iedere dag uren in de auto te zitten. Voor mij maakt het niet zozeer uit waar we wonen, wat woon- werkverkeer betreft.
Komen jullie nog deze kant op dit voorjaar ivm de bijzondere verjaardagen van oom (80) en tante (70)?
Hoe lang blijven jullie nog in de States? Wij gaan deze zomer overigens naar Denemarken en Noorwegen: kamperen.
Afijn, liefs en groetjes aan onze grote neef Frank en een kus en knuffel voor jullie allemaal!

xxx

Shelly (en Marc) Stokreef-Tomasouw

Petra zei

Ik vind hem super leuk, je nieuwe jasje op het blog. Lekker vlot en fleurig! Veeeeeeel gezelliger!
Enne... succes morgen he? Zet em op!

Anoniem zei

Hoi, nog eventjes een berichtje van mij. Ondertussen zijn we de 25 graden al weer gepasseerd, raar wisselvallig weer kan het hier toch zijn. Mooie foto's van de sneeuw hoor, echt balen dat ik het gemist heb...
Je blog ziet er gezellig uit, ik was meteen ook geinspireerd, dus ik naar die site toe, maar die knoppen waar zij het over had (lay-out e.d.), die zag ik bij mij helemaal niet....! Was het heel makkelijk te doen, of moest jij ook puzzelen? Misschien heeft het iets te maken met wel of niet via Google/beta of zo iets, een poos geleden is alles om gezet van blogger, maar misschien die van mij niet?? Jammer, want ik had ook een leuke uitgekozen...
Groetjes weer,
Jessica